اميرمحمداميرمحمد، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 27 روز سن داره
امیرحسینامیرحسین، تا این لحظه: 15 سال و 6 ماه و 29 روز سن داره
ازدواج ماازدواج ما، تا این لحظه: 16 سال و 8 ماه و 2 روز سن داره
امیر علیامیر علی، تا این لحظه: 7 سال و 7 ماه و 28 روز سن داره
عقد ماعقد ما، تا این لحظه: 18 سال و 10 ماه و 19 روز سن داره

اميرحسین جون و امیرمحمد جون و امیرعلی جونم

کیک دیوانه

1393/3/23 19:20
نویسنده : ماماني
472 بازدید
اشتراک گذاری

کیک دیوانه !!! (crazy cake)

اسم این کیک crazy cake هست و در دوران رکود آمریکا همه خانواده ها به دلیل محدود بودن منابع (کره و تخم مرغ و ...) این کیک رو درست میکردن 
من وقتی دستورشو خوندم به نظر اصلا چیز جالبی نیومد اما وقتی امتحان کردن فوق العاده بود
همیشه دنبال یه کیک کاکائویی بودم که خیلی چرب نباشه و اینکه برای پایه کیک تولد خوب باشه
این کیک دقیقا همین خصوصیت رو داره کالری خیلی کمی داره و خوشمزه هست
از همه مهمتر اینکه خیلیییییییییییییییییییییییییییییییی آسونه و اینکه هیچ ظرفی جز ظرفی که توش کیک رو میپزید کثیف نمیشه شاید شما هم دستور رو بخونید باورتون نشه اما به امتحانش میارزهWink

مواد لازم:

مواد خشک
آرد 1.5 پیمانه
پودر کاکائو 3 قاشق غذاخوری
شکر 1 پیمانه (به نظر من شیرینیش یه کوچولو کم بود اگر سس شکلاتی یا خامه روش بزنید خیلی بهتر میشه)
بیکینگ پودر 1 قاشق غذاخوری
نمک کمی

مواد مایع: 
سرکه سفید 1 قاشق غذاخوری
وانیل 1 قاشق غذاخوری 
روغن مایع 5 قاشق غذاخوری
آب 1 پیمانه

ظرف من برای پخت یه ظرف پیرکس بود که کمی چربش کردم
تو دستورش نوشته تمام مواد خشک رو تو همون ظرفی که میخاین کیک بپزید بریزید و با هم مخلوط کنید
من یه کمی وسواس داشتم و مواد خشک رو توی ظرف جدا مخلوط کردم
فر رو روی دمای 350 درجه فانهایت روشن کردم
حالا توی مواد 3 تا حفره ایجاد میکنیم (عکس های پایین رو نگاه کنید)
تو یکیش سرکه 
یکیش وانیل
و یکیش روغن میریزید و بعد آب رو میریزم روی همه مواد و آروم همه مواد رو با هم مخلوط میکنید تا مایع کیک آماده بشه
بعد به مدت 35 دقیقه توی فر میذاریم
این به دمای فر بستگی داره پس با نوک چنگال تستش کنید
و بعد نوش جان کنید
پسندها (1)

نظرات (0)