اميرمحمداميرمحمد، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 2 روز سن داره
امیرحسینامیرحسین، تا این لحظه: 15 سال و 7 ماه و 4 روز سن داره
ازدواج ماازدواج ما، تا این لحظه: 16 سال و 8 ماه و 8 روز سن داره
امیر علیامیر علی، تا این لحظه: 7 سال و 8 ماه و 3 روز سن داره
عقد ماعقد ما، تا این لحظه: 18 سال و 10 ماه و 25 روز سن داره

اميرحسین جون و امیرمحمد جون و امیرعلی جونم

سوالات امیر محمد جان کنجکاو من

1396/5/8 1:40
نویسنده : ماماني
178 بازدید
اشتراک گذاری
بابا یکی بیاد کمکم.امیر محمد مخمو کار گرفته که من تو شکمت بودم چکار میگردم
کار داره به جاهای باریک میرسه
مگه من بلند بودم یا پایین.تو چکار کردی اخه
میکه چرااااا
مگه دریا بوده
وقتی غذا درست میکردی
شکمت جلو بود
من به کجا میخوردم
من افتادم
ابا آبی بود
چرا آبی
حالا گیر داده اون دستگاه چکار میکرد

منظور سونوگرافیه

چرا عکس گرفت از من

مگه شکمت سوراخ بود
پس چرا عکس مشکی بود
مگه نمیگی آب آبی بود

میگه تشنه بودم از اون ابا میخوردم؟؟
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)