اميرمحمداميرمحمد، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 3 روز سن داره
امیرحسینامیرحسین، تا این لحظه: 15 سال و 7 ماه و 5 روز سن داره
ازدواج ماازدواج ما، تا این لحظه: 16 سال و 8 ماه و 9 روز سن داره
امیر علیامیر علی، تا این لحظه: 7 سال و 8 ماه و 4 روز سن داره
عقد ماعقد ما، تا این لحظه: 18 سال و 10 ماه و 26 روز سن داره

اميرحسین جون و امیرمحمد جون و امیرعلی جونم

سوالات امیرمحمد جان کنجکاو من

1396/5/8 1:31
نویسنده : ماماني
187 بازدید
اشتراک گذاری
چرا ابی
مگه من بلند بودم یا پایین.تو چکار کردی اخه
منظور سونوگرافیه
مگه نمیگه آب آبی بود
من به کجا میخوردم
شکمت جلو بود
ای خداااا
من افتادم
میگه تشنه بودم از اون ابا میخوردم؟؟
میکه چرااااا
مگه دریا بوده
پس چرا عکس مشکی بود
پشت سر هم سوال میکنه


مگه شکمت سوراخ بود
وقتی غذا درست میکردی
یکی به دادم برسه
حالا گیر داده اون دستگاه چکار میکرد
کار داره به جاهای باریک میرسه
بابا یکی بیاد کمکم.امیر محمد مخمو کار گرفته که من تو شکمت بودم چکار میگردم
چرا عکس گرفت از من
ابا آبی بود
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

داستان های کهن ایرانی
9 مرداد 96 14:09
قصه ی نمدی به صورت کامل آماده است. تصمیم داریم داستان های قدیمی رو گردآوری کنیم تا از خاطره ها نرن