اميرمحمداميرمحمد، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 3 روز سن داره
امیرحسینامیرحسین، تا این لحظه: 15 سال و 7 ماه و 5 روز سن داره
ازدواج ماازدواج ما، تا این لحظه: 16 سال و 8 ماه و 9 روز سن داره
امیر علیامیر علی، تا این لحظه: 7 سال و 8 ماه و 4 روز سن داره
عقد ماعقد ما، تا این لحظه: 18 سال و 10 ماه و 26 روز سن داره

اميرحسین جون و امیرمحمد جون و امیرعلی جونم

ماه نهم

1395/5/30 1:36
نویسنده : ماماني
230 بازدید
اشتراک گذاری

سلام.امیرعلی جان.شکمم حسابی کش اومده و داره پاره میشه. از دردش نمیتونم بخوابم. بابابزرگ خیلی مراعات مو میکنه نمیذاره کاری بکنم و فعلا نشود موبوگرامه و حال میکنه. امیرحسین میگه مامان نافت زده بیرون. این هفته خیلی کار داریم.از کابینت بگیر تا یه سری خرید و فرش و ...

باید یه سر به ماما خصوصی هم بزنم و پیش متخصص بیهوشی هم برم.که اگه زودتر اومدی کارام ردیف باشه.

این آخرین باری که حامله نیشم و معجزه خدا رو میبینم.دوست دارم از تمام لحظات لذت  ببرم.تموم تکوناش رو تو ذهنم ثبت میکنم.رد انگشتای دستتو تو پهلوی چپم لمس میکنم.سکسکه هاتو عشق میکنم گاهی تا یک ربع طول میکشه.خدایا ممنونم که لیاقت دوباره مادر شدن رو بهم بخشیدی.

این روزای خوب رو برای همه آرزو میکنم.انشاءالله اونایی که بچه دار نمیشن به زودی دامنش ون سبز بشه.خدایا خیلی مهربونی.پسرام رو بهت میسپرم.براشون بهترین ها رو مقدر بفرما.همه مریضا رو شفا بده.ظهور آقا امام زمان رو نزدیک بفرما.پسرای منو سالم و صالح و با ایمان و مومن و عالم نگهدار.امین

دوست دادم.پسر نازم.بوووووس

 

پسندها (1)

نظرات (0)