اميرمحمداميرمحمد، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 3 روز سن داره
امیرحسینامیرحسین، تا این لحظه: 15 سال و 7 ماه و 5 روز سن داره
ازدواج ماازدواج ما، تا این لحظه: 16 سال و 8 ماه و 9 روز سن داره
امیر علیامیر علی، تا این لحظه: 7 سال و 8 ماه و 4 روز سن داره
عقد ماعقد ما، تا این لحظه: 18 سال و 10 ماه و 26 روز سن داره

اميرحسین جون و امیرمحمد جون و امیرعلی جونم

شروع هفته 37

1395/5/28 16:34
نویسنده : ماماني
278 بازدید
اشتراک گذاری

سلام امیرعلی جان.خوشگلم دیروز نوبت دکتر داشتم و گفت سیو شش هفته تمومه.از این به بعد هر وقت اومدی اشکال نداره خدا رو شکر.وقتی اومدم امیر محمد همش سراغتو میگرفت که کی میای گفتم هنوز زوده و کوچیکی.هوایی شده.امیرحسین هم همش روزشمار میکنه.

این بار وزنم 63 و فشار ده روی شش بود این دو هفته وزنم زیاد نشده بود با اینکه خیلیییی میخورم.

داداش امیرحسین گلو درده و برای اولین بار کپسول براش نوشته دکتر.حس بزرگ شدن داره.فداش شم.دیشب پیش من موند و خونه خاله نرگس نرفت با اینکه عاشق متین.ماشاالله مردی شده واسه خودش.بابابزرگ هم موند.

قراره هفته دیگه اوپن اشپزخونه رو درست کنن.

در نظر دارم رای اتاق خوابم فرش بخرم

وار زیاد دارم

یه خونه تکونی اساسی

کم کمک باید کارآمو بکنم

برای امیرحسین فوتبال دستی خریدیم

قراره برای امیرمحمدم قطار بخرم کادوی تولد داداشش ون.

دوستون دارم بووووس

پسندها (1)

نظرات (0)