اميرمحمداميرمحمد، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 3 روز سن داره
امیرحسینامیرحسین، تا این لحظه: 15 سال و 7 ماه و 5 روز سن داره
ازدواج ماازدواج ما، تا این لحظه: 16 سال و 8 ماه و 9 روز سن داره
امیر علیامیر علی، تا این لحظه: 7 سال و 8 ماه و 4 روز سن داره
عقد ماعقد ما، تا این لحظه: 18 سال و 10 ماه و 26 روز سن داره

اميرحسین جون و امیرمحمد جون و امیرعلی جونم

روزشمار کرونا

1400/11/12 0:05
نویسنده : ماماني
249 بازدید
اشتراک گذاری
روز ششم شنبه ۹بهمن۱۴۰۰ امروز۸ساعت کلاس داشتم که آفلاین برگزار کردم .گلوم کمی بهتره.بچه ها تک و توک سرفه میکنن.بابا مهدی دادش بلند شده که وقتی نمیتونی غذا درست کنی الکی نگو خوبم.میگم خودت سرحالی غذا درست کن.میگه بلد نیستم.بازم اشکم دم مشکمه
اما این تلنگر باعث میشه پاشم غذا درست کنم.ماکارونی برای بچه ها و کباب برای بابا.
شبم طفلک مامان کتلت درست کرده بود با یوپ و شلغم پخته.خوش به حالم شد
روز هفتم یکشنبه ۱۰بهمن
منکه از صبح خوابم تا ۱۱

غذا درست کردم دوباره۳خوابیدم تا ۶

خجالت میکشم دیگه

الانم باز دلم میخواد بخوابم

امیرمحمد هیچکار نکرده

تازه امتحانم داره

معلمش پیام داد صداش گرفته مثل خودمون

همه درگیرن
روز هشتم دوشنبه۱۱بهمن
کلاس امیرمحمد هم آفلاین شد این هفته.
کماکان خوابم میاد.گلودردم خیلیی کم شده.فقط سرم سنگینه.برا نهار آبگوشت درست کردم
پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

سایهسایه
12 بهمن 00 9:40
به معلمشون پیام بدید اوضاع پسرم خوب نیست اگه میشه بعدا ازش امتحان بگیرید  انشالله بهتر بشید 😘😘😘😘😘🤩 من تو کرونا نمیتونستم بخوابم😭