اميرمحمداميرمحمد، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 14 روز سن داره
امیرحسینامیرحسین، تا این لحظه: 15 سال و 7 ماه و 16 روز سن داره
ازدواج ماازدواج ما، تا این لحظه: 16 سال و 8 ماه و 20 روز سن داره
امیر علیامیر علی، تا این لحظه: 7 سال و 8 ماه و 15 روز سن داره
عقد ماعقد ما، تا این لحظه: 18 سال و 11 ماه و 6 روز سن داره

اميرحسین جون و امیرمحمد جون و امیرعلی جونم

اخه خیلی دوستش دارم چیکار کنم.

1392/5/11 12:25
نویسنده : ماماني
154 بازدید
اشتراک گذاری


امیرمحمد نازم سلام.جیگرم لثه ات اذیتت میکنه و همش یه چیزی تو دهنته.قدرت تشخیصتم که خیلی خوب شده و وسایل کوچیک رو با دو تا انگشت کوچولوت میگیری و تندی تو دهنت میکنی منو ببین داداشی راه میره اشغال تولید میکنه من پشت سرش راه میرم جمع میکنم تو پشت سرش یه چیزی پیدا میکنی تو دهنت میذاری.
کوثرم تو دعا برات عروس پیدا کرد و رسما به همه اعلام کرد فاطمه زهرا که 3ماه و نیم ازت کوچیکتره فعلا این سوزه روز دعاست.الانم خوابی عزیزم.دعا میکنم بیشتر بخوابی چون سحری خواب موندیم.امیدوارم امروز اذیت نشی.خیلی عاشقتیم.به قول امیرحسین اخه خیلی دوستش دارم چیکار کنم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)