اميرمحمداميرمحمد، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 22 روز سن داره
امیرحسینامیرحسین، تا این لحظه: 15 سال و 6 ماه و 24 روز سن داره
ازدواج ماازدواج ما، تا این لحظه: 16 سال و 7 ماه و 28 روز سن داره
امیر علیامیر علی، تا این لحظه: 7 سال و 7 ماه و 23 روز سن داره
عقد ماعقد ما، تا این لحظه: 18 سال و 10 ماه و 14 روز سن داره

اميرحسین جون و امیرمحمد جون و امیرعلی جونم

بابابزرگ و مامانی هر روز میرن مهد دنبال امیرعلی

1396/7/24 15:45
نویسنده : ماماني
170 بازدید
اشتراک گذاری
امیر علی خوشگلم دوباره گریه میکنی.اون روز اومدم مهد به خانوم اونجا بود گفت بغلش کردن بزارن گریه کنه تا ساکت شه.دلم شکست مامانی.
رفتم خونه بابابزرگ و به مامانم گفتم.اونم در به اقدام شجاعانه امروز که همراه بابابزرگ اومده بودن دنبالت تو مهد. گله میکنم و به کم گریهکه من امیر علی رو تخم چشامه.نبینم کسی چیزی بگه
مامانش مراعات میکنه که پادردم.
خلاصه سریع خانوم مدیرت زنگ زد و عذر خواهی.بله.هوم اینه
بابابزرگ و مامانی هر روز میرن مهد دنبال امیرعلی
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)