اميرمحمداميرمحمد، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 22 روز سن داره
امیرحسینامیرحسین، تا این لحظه: 15 سال و 6 ماه و 24 روز سن داره
ازدواج ماازدواج ما، تا این لحظه: 16 سال و 7 ماه و 28 روز سن داره
امیر علیامیر علی، تا این لحظه: 7 سال و 7 ماه و 23 روز سن داره
عقد ماعقد ما، تا این لحظه: 18 سال و 10 ماه و 14 روز سن داره

اميرحسین جون و امیرمحمد جون و امیرعلی جونم

دندون دار شدی گلم

1396/2/16 11:55
نویسنده : ماماني
207 بازدید
اشتراک گذاری

هشت ماهگیت مبارک گل مامان

دو تا دندون کوچولو اون پایین همزمان لثه ات رو شکافتن هوراااااا

برات حریره درست کردم لب نزدی

به جاش نون پنیر خوردی

به توپ هندونه ای و به مکعبی برات خریدم خیلی دوستش داری

راستی دیشب امیرمحمد بدحال بود.فک کنم کباب دیروز بهش نساخته بود.

منم سرفه های شدید دارم تا سرفه میکنم مهربونم برام آب مباره.اگه برم تو دستشویی فنون روشن میکند مگه بارون رو بزن حالت بد نشه.یاد پارسال افتاده که مدام تهوع داشتم.

امیرحسین دیروز با خاله نرگس م رفت.مامانی رو بردن مزار به خاطر هفته معلم.عصری با هم بودن.شب برگشتنی خوشحال بودی و  البته ناراحت که باغ نرفتیم.تلویزیون کوچیده رو تو اتاقت راه انداختی.

دوستون دارم.بوووووس.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)