اميرمحمداميرمحمد، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 21 روز سن داره
امیرحسینامیرحسین، تا این لحظه: 15 سال و 6 ماه و 23 روز سن داره
ازدواج ماازدواج ما، تا این لحظه: 16 سال و 7 ماه و 27 روز سن داره
امیر علیامیر علی، تا این لحظه: 7 سال و 7 ماه و 22 روز سن داره
عقد ماعقد ما، تا این لحظه: 18 سال و 10 ماه و 13 روز سن داره

اميرحسین جون و امیرمحمد جون و امیرعلی جونم

روزه دومین روز بدون سحری

1395/3/19 16:20
نویسنده : ماماني
409 بازدید
اشتراک گذاری

سلام.پسرای مامان.دیشب بابا و امیرمحمد به م رفتن و من و امیرحسین خونه بابابزرگ افطار کردیم.تا دو بیدار بودین البته یه بار امیرحسین خوابید و امیرمحمد از یخچال لیوان آب سرد پر کرد و روش ریخت و طفلی رو بیدار کرد به اجبار خوابیدیم و ما هم خواب موندیم.امروز بدون سحری روزه ام.بی حالم.بیشتر نگران امیرعلی ام.

چهار ساعت دیگه تا افطار مونده.خیلییی عصبی.از اون وقت خاطرات بارداری امیرحسین رو خوندم و خیلی اشک ریختم.خدایا چه دورانی بود.هیچ وقت تکرارش  نکن برای هیچ کس.

خدایا خودمونو به تو میسپاریم.کمکمان کن.کاری کن من بتونم کینه و خاطرات بد رو فراموش کنم.

دوستون دارم.گل پسرا آآآ.بوووس.فدات کن بشم من

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

موتور برق استارتي
22 خرداد 95 23:10
مطلب جالبي بود بازم به سايت شما سر ميزنم