اميرمحمداميرمحمد، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 21 روز سن داره
امیرحسینامیرحسین، تا این لحظه: 15 سال و 6 ماه و 23 روز سن داره
ازدواج ماازدواج ما، تا این لحظه: 16 سال و 7 ماه و 27 روز سن داره
امیر علیامیر علی، تا این لحظه: 7 سال و 7 ماه و 22 روز سن داره
عقد ماعقد ما، تا این لحظه: 18 سال و 10 ماه و 13 روز سن داره

اميرحسین جون و امیرمحمد جون و امیرعلی جونم

عید مبعث مبارک

1395/2/17 13:39
نویسنده : ماماني
579 بازدید
اشتراک گذاری

سلام.گل پسرای مامان.امیرحسین جان دو شبه خونه بابابزرگ می خوابه و صبح زود همراه بابابزرگ میره م خودش میگه بنایی میکنم.فداش شم من.

امیرمحمد ور دل خودمونه.الانم هر چی لباس و پتو بوده تو حموم خیس کرده.فضول باشی منه.

امیرعلی جانم وارد ماه ششم شده و واسه خودش لگدپرونی داره.

منم کماکان کمردرد دارم.حالم بهتر شده.

مامانی هم واسه امیر علی یه سری خرید کرده.از پتو و کیف بگیر تا لباس و سرهمی و روسری و شیشه.دستشون درد نکنه من که اصلا راضی به زحمت شون نیستم.

دوستون دارم.بووووس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)