اميرمحمداميرمحمد، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 27 روز سن داره
امیرحسینامیرحسین، تا این لحظه: 15 سال و 6 ماه و 29 روز سن داره
ازدواج ماازدواج ما، تا این لحظه: 16 سال و 8 ماه و 2 روز سن داره
امیر علیامیر علی، تا این لحظه: 7 سال و 7 ماه و 28 روز سن داره
عقد ماعقد ما، تا این لحظه: 18 سال و 10 ماه و 19 روز سن داره

اميرحسین جون و امیرمحمد جون و امیرعلی جونم

اولین تنها موندن امیرحسین جان

1393/5/30 16:39
نویسنده : ماماني
218 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خوشگلای مامان

هنوز خستگی مسافرت تو تنتونه.امروز برای اولین بار امیرحسین تو خونه موند و من و بابا و امیرمحمد بیرون رفتیم.اولش رنگ کابینت رو که سفارش داده بودم عوض کردم و بعدشم دفترچه بیمه رو تعویض کردیم و نهایتا میخوایم رنگ مبلا رو هم عوض کنیم رنگ فعلیش کرم قهوه ای خیلی شیکه.اما الان اسپرت سفارش دادیم هنوز دو دلم که قشنگ بشه یا نه.

وقتی برگشتیم امیرحسین جان چایی خورده قبود کشک خورده بود آبرنگ کار کرده بود اینترنت رفته بود و آخریشم کارتون دیده قبود.البته دو سه باری هم دیگه رو چک کردیم.دوستون دارم.بوس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)