اميرمحمداميرمحمد، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 10 روز سن داره
امیرحسینامیرحسین، تا این لحظه: 15 سال و 7 ماه و 12 روز سن داره
ازدواج ماازدواج ما، تا این لحظه: 16 سال و 8 ماه و 16 روز سن داره
امیر علیامیر علی، تا این لحظه: 7 سال و 8 ماه و 11 روز سن داره
عقد ماعقد ما، تا این لحظه: 18 سال و 11 ماه و 2 روز سن داره

اميرحسین جون و امیرمحمد جون و امیرعلی جونم

مامانی مهربون

1392/9/27 20:45
نویسنده : ماماني
129 بازدید
اشتراک گذاری

امیرحسین نازم رفیق فابریک مامانی شدی.بدون اون روزت شب نمیشه اگرم میای خونمون صد بار بهشون زنگ میزنی.راستی دوباره پنی سیلین نوش جان کردی بابا میگفت خیلی گریه کردی برعکس دفعه قبل که اصلا صدات درنیومد.خیلی دوست دارم.راستی تولد بابا کیک قهوه پختم که نصفشو برا زهراجون و بقیه بردی.خیلی دوست دارم.بوس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

علی
21 دی 92 20:55
سلام چه وب نازی داری حیف نیست در وبلاگتون از شکلک استفاده نمیکنید خوشحال میشم که به وبم بیایید واز شکلکام استفاده کنید تا وبتون خوشمل تر والبته زیبا تر ورویایی بشه من منتظر حضورت گرمتون در وبلاگم هستم وخوشحال میشم نظرتونم درباره ی وبم بدونم پس من منتظرم