اميرمحمداميرمحمد، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 10 روز سن داره
امیرحسینامیرحسین، تا این لحظه: 15 سال و 7 ماه و 12 روز سن داره
ازدواج ماازدواج ما، تا این لحظه: 16 سال و 8 ماه و 16 روز سن داره
امیر علیامیر علی، تا این لحظه: 7 سال و 8 ماه و 11 روز سن داره
عقد ماعقد ما، تا این لحظه: 18 سال و 11 ماه و 2 روز سن داره

اميرحسین جون و امیرمحمد جون و امیرعلی جونم

دندون نهم و دهم در 1سال و 1ماه و نیم

1392/10/2 20:42
نویسنده : ماماني
132 بازدید
اشتراک گذاری

سلام امیرمحمد نازم.این روزا مامان از دهنت نمی افته و هر بار من میگم جان مامان و عشق میکنم.بابا رو هم صدا میزنی.شیطونی شدی که بیا و ببین.در راستای خندوندت یه هو!!! متوجه دوتا دندون آسیاب شدم که دو طرف بالا در اومده بودند.خدایا مامانو ببخش پس اون هفته که تب داشتی و همش وزن کم کردی و هیچی نخوردی بابت دندونات بود.مبارکت باشه گلم.راستی از تخت هم بالاخره خودت تنایی بالا اومدی.از صندلی خونه بابابزرگم بالا رفتی.ان شاالله از همه پله هایی موفقیت بالا بری.دوست دارم هزار تا.برم که میخوای از حموم بیای بیرون.دوست دارم.عشقمی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)