اميرمحمداميرمحمد، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 14 روز سن داره
امیرحسینامیرحسین، تا این لحظه: 15 سال و 7 ماه و 16 روز سن داره
ازدواج ماازدواج ما، تا این لحظه: 16 سال و 8 ماه و 20 روز سن داره
امیر علیامیر علی، تا این لحظه: 7 سال و 8 ماه و 15 روز سن داره
عقد ماعقد ما، تا این لحظه: 18 سال و 11 ماه و 6 روز سن داره

اميرحسین جون و امیرمحمد جون و امیرعلی جونم

مراقبت ویزه

1392/9/8 13:08
نویسنده : ماماني
142 بازدید
اشتراک گذاری


امیرمحمدجان سلام.امروز بالاخره بعد یک هفته مهد رفتی.وقتی اومدم دنبالت تو گهواره بودی.آروم.خیلی جالبه تو خونه اصلا یه جا آروم نمیشینی.
سرفه هات بهتر شده.خدا رو شکر.تو خونه هم بهت سرلاک با پودر4مغز میدم تا وزنت بره بالا.آخه یه ماه دیگه مراقبت ویزه داری و از سه ماه قبل نیم کیلو کمتر شدی.هرچند خود منم خیلی وزن کم کردم.پارسال این موقع64 بودم امروز54ونیم.تقریبا 10 کیلو وزن کردم.یه وقتایی تو فکر میرم میگم نکنه سرطان دارم!!!!!!!!!خوب اینم از مامانت با طرز فکرش آشنا شدی؟میبینی چه افکاری دارم.
راستی دیروز برای اولین با دو سه قدمی برداشتی ولی سریع میترسی و میشینی.فضولیت که حد نداره حتی قفسه های فریزرم از دستت در امان نیستند.خیلی دوست دارم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)