اميرمحمداميرمحمد، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 14 روز سن داره
امیرحسینامیرحسین، تا این لحظه: 15 سال و 7 ماه و 16 روز سن داره
ازدواج ماازدواج ما، تا این لحظه: 16 سال و 8 ماه و 20 روز سن داره
امیر علیامیر علی، تا این لحظه: 7 سال و 8 ماه و 15 روز سن داره
عقد ماعقد ما، تا این لحظه: 18 سال و 11 ماه و 6 روز سن داره

اميرحسین جون و امیرمحمد جون و امیرعلی جونم

ویروس لعنتی

1392/8/8 20:05
نویسنده : ماماني
174 بازدید
اشتراک گذاری
خوشگل مامان سلام نبینم مریضیتو مامانی.دیروز از کلاس که اومدم همش میگفتی بریم خونه اون بابابزرگ.خوب دعوتی ازمون نشده بود این قدر گریه کردی که به خونه و گوشیشون زنگ زدیم اما نبودن.حالا بدتر گریه میکنی دیگه نهارمونو برداشتیم و خونه مامانی رفتیم اما موقع برگشتن همش دل درد داشتی و تو ماشینم بالا اوردی.عزیزم شب داغ شدی و این پروزه ادامه داشت ویروس لعنتی سرماخوردگی جدید به تو هم منتقل شده.خیلی دوست دارم.صبح اندازه یه جلسه کلاس مهد بودی و زود اومدم دنبالت.جیگرم الان خونه بابابزرگ هستی.ظهری دستاتو بهم نشون دادی میگی به بابابزرگ کمک کردم گوشتا رو تکه کردیم.من و مامانی و داداشیت هم جهاز خاله سمانه رو جور میکردیم.ان شائالله دوم آبان عروسیشه.با دستای کوچولوت و دل صافت برا خوشبختیش دعا کن.خیلی دوست دارم مرد کوچولوی من.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)