اميرمحمداميرمحمد، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 15 روز سن داره
امیرحسینامیرحسین، تا این لحظه: 15 سال و 7 ماه و 17 روز سن داره
ازدواج ماازدواج ما، تا این لحظه: 16 سال و 8 ماه و 21 روز سن داره
امیر علیامیر علی، تا این لحظه: 7 سال و 8 ماه و 16 روز سن داره
عقد ماعقد ما، تا این لحظه: 18 سال و 11 ماه و 7 روز سن داره

اميرحسین جون و امیرمحمد جون و امیرعلی جونم

اولین باری که واستادی و دست زدی.تولد امام رضا(ع)

1392/6/26 17:28
نویسنده : ماماني
113 بازدید
اشتراک گذاری
امیرمحمد نازم وقتی میریم بیرون خیلی دوست داری پشت فرمان باشی و من خیلی سخت میتونم کنترلت کنم و حواست رو پرت کنم که هوس رانندگی نکنی...البته بابا همیشه تو رو پشت رول میذاره اما من ریسک نمی کنم.

دیگه انقدر به مهر علاقه داری که مهر رو حتی از زیر پیشونییمون هم که شده به زور میکشی.حتی اگه تو روروئک باشی خودتو آویزون میکنی تا مهرو برداری و تستش کنی.امروزم ازم بالا رفتی واستادی دو تادست خوشگل زدی و بعد خودتو بهم گرفتی.خیلی دوست دارم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)