اميرمحمداميرمحمد، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 23 روز سن داره
امیرحسینامیرحسین، تا این لحظه: 15 سال و 6 ماه و 25 روز سن داره
ازدواج ماازدواج ما، تا این لحظه: 16 سال و 7 ماه و 29 روز سن داره
امیر علیامیر علی، تا این لحظه: 7 سال و 7 ماه و 24 روز سن داره
عقد ماعقد ما، تا این لحظه: 18 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره

اميرحسین جون و امیرمحمد جون و امیرعلی جونم

مرداد۱۴۰۲

1402/5/21 17:05
نویسنده : ماماني
166 بازدید
اشتراک گذاری
سلام جمعه۲۰مردادتولد شناسنامه ایم رو امسال با مریضی شروع کردم.مامانی حالت تهوع داشت منم
شب جمعه خیلی حالم بد بود.عصر جمعه بابایزرگ و مامانی و بچه ها رفتن م.. درختا رو اب دادن من نرفتم.
شنبه ۷صبح رفتم سازماندهی و ۱۰ساعت ندرسه ی عادی درس برداشتم.اعصابم خیلی خورده.
دبیرخانه باعث شد ساعتامو از دست بدم
هنوز دلم غذا نمیکشه.از ۶۵رسیدم به ۶۲.۹
مگه اینحوری وزن کم کنم.
خاله نرگسم که بعله
دیشب تو اتاق امیرعلی خوابیدم تا صبح.اخه میترسید با بچه رفتن آنابل دیدن
پسندها (2)

نظرات (0)