اميرمحمداميرمحمد، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 22 روز سن داره
امیرحسینامیرحسین، تا این لحظه: 15 سال و 6 ماه و 24 روز سن داره
ازدواج ماازدواج ما، تا این لحظه: 16 سال و 7 ماه و 28 روز سن داره
امیر علیامیر علی، تا این لحظه: 7 سال و 7 ماه و 23 روز سن داره
عقد ماعقد ما، تا این لحظه: 18 سال و 10 ماه و 14 روز سن داره

اميرحسین جون و امیرمحمد جون و امیرعلی جونم

مهر۱۴۰۰

1400/7/14 16:32
نویسنده : ماماني
162 بازدید
اشتراک گذاری

دوباره مهر مجازی و شلوغی کلاسها و درس و مشق و تکلیف و کلاس آنلاین

هیس اروم باش

داد نزن 

صدات رفت تو کلاسم 

ساکت باش

.

.

.

طفلک بچه های ما.هیچی از بچگی نمیفهمن🤨

کلاسای امسالم داخل اسکای رومه یعنی ۶۰دقیقه فقط خودت حرف بزنی و ریاضی توضیح بدی

😒😒😒

قراره از هفته ی اینده کلاسای امیرمحمد جان هم دو روز حضوری بشه.دقیقا زمانش با کلاس من یکیه.حالا دغدغه چه جوری برسونمش مدرسه وقتی خودم سر کلاسم هم اضافه شده🙃🙃🙃

بابا هم امسال مدیر مدرسه شده و هر روز میره اون شهر عملا نیست.😐😐😐

بابابزرگم که لجبازه و مریض.کاش لااقل قرصاشو میخورد خیالمون راحت بود🥺🥺🥺دوباره نفس تنگی داره قشنگ معلومه اما میگه خوبم.

و من خوبم خوبم خوبم.ای کاش خوب بودم.ای کاش فکرم راحت بود.خدایا منو با خودم امتحان کن نه با.....

امسال هم نذر کردم به نیت سلامتی عزیزترینم😭😭😭😭ان شاءالله امسال هم تمام فیلمهای تدریسم رو رایگان داخل گروه کشوری میزارم.

امن یجیب المضطر اذا دعا و یکشف السوء

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)