اميرمحمداميرمحمد، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 19 روز سن داره
امیرحسینامیرحسین، تا این لحظه: 15 سال و 6 ماه و 21 روز سن داره
ازدواج ماازدواج ما، تا این لحظه: 16 سال و 7 ماه و 25 روز سن داره
امیر علیامیر علی، تا این لحظه: 7 سال و 7 ماه و 20 روز سن داره
عقد ماعقد ما، تا این لحظه: 18 سال و 10 ماه و 11 روز سن داره

اميرحسین جون و امیرمحمد جون و امیرعلی جونم

آذر۱۴۰۰

1400/9/13 19:31
نویسنده : ماماني
155 بازدید
اشتراک گذاری
سومین ویزیت دکتر
سلام پسرای مامان انشالله که حالتون خوب باشه از اول آذر مدرسه ها حضوری شد و ما رفتیم مدرسه بعد از دو هفته مدرسه های شما هم حضوری شد یه هفته ۲ روز میرین مدرسه و یک هفته هم سه روز میرین مدرسه
سرویس فعلاً ندارین من خودم سرویس تون شدم بابا که نیست
برای امیرعلی هم پیش دبستانی مجازی ثبت نام کردیم
آخر هفته ها معمولاً همراه بابا بزرگ و مامانی میریم م.. تا شب اونجاییم و بعد از نماز برمیگردیم خیلی برای من خسته کننده شده ولی خوب فقط و فقط بخاطر بابا میریم و اصلا غر نمیزنم بابابزرگ هم گاهی خوبه و گاهی نفس تنگی داره.چه گریه های یواشکی که دلم میگیره و میبینم کاری از دستمون برنمیاد
کاش بابابزرگ حداقل یه آنژیو میشد

سومین و چهارمین ویزیت‌دکتر هم انجام شد یادم نره روزی ده قرص رو آمپولای هر ۱۰روز رو اللهم اشف کل مریض
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)