اميرمحمداميرمحمد، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 15 روز سن داره
امیرحسینامیرحسین، تا این لحظه: 15 سال و 6 ماه و 17 روز سن داره
ازدواج ماازدواج ما، تا این لحظه: 16 سال و 7 ماه و 21 روز سن داره
امیر علیامیر علی، تا این لحظه: 7 سال و 7 ماه و 16 روز سن داره
عقد ماعقد ما، تا این لحظه: 18 سال و 10 ماه و 7 روز سن داره

اميرحسین جون و امیرمحمد جون و امیرعلی جونم

هفته اول سال نود و هشت

1398/1/8 0:11
نویسنده : ماماني
506 بازدید
اشتراک گذاری
سلام عزیزای مامان.کماکان مشکل من حل نشده.دیروز ازمایش خون دادم و خدا رو شکر بتا منفی بود.حالاباید برم سونوگرافی و احتمالا کیست داشته باشم
اعصابم خورده حسابی
شما دو تا تا الان خونه بابابزرگ بودین.نهار اونجا دعوت بودیم.امیرعلی جانم براش نودل درست کردم خورده.بابا هم تو موده.فاز قهر گرفته وقتی من مریضم انتظار دارم درکم کنه.برعکس میشه.امشب تنهایی رفتم دکتر.تو بارون.دیدم الکی خودمو وابسته کردم کار چندان سختی نبود.برگشتنی بابا پرسید چی شد گفتم سونو نوشت گفت رفتییعنی انتظار داشت اونم تنها برم.
خیلی دپرسم
دعا کنین مورد خاصی نباشه.
سه تا امپول d3 هم نوشته باید بزنم.
306تومنم خرج کرم و ضدافتاب کردم.
تصمیم گرفتم به پوستم برسم.
اینم از امروز.
منگنه شود به چهارشنبه7فروردین 98
پسندها (2)

نظرات (2)

🥀نوزیتا🥀🥀نوزیتا🥀
8 فروردین 98 1:06
سلام شما سه تا بچه دارین ؟ 
ماماني
پاسخ
سلام بله3تا پسر
مامانیمامانی
8 فروردین 98 10:57
انشاالله که مشکلتون هر چه زودتر حل بشه
توکل بر خدا
ماماني
پاسخ
ان شاالله