اميرمحمداميرمحمد، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 14 روز سن داره
امیرحسینامیرحسین، تا این لحظه: 15 سال و 6 ماه و 16 روز سن داره
ازدواج ماازدواج ما، تا این لحظه: 16 سال و 7 ماه و 20 روز سن داره
امیر علیامیر علی، تا این لحظه: 7 سال و 7 ماه و 15 روز سن داره
عقد ماعقد ما، تا این لحظه: 18 سال و 10 ماه و 6 روز سن داره

اميرحسین جون و امیرمحمد جون و امیرعلی جونم

اولین دندون نیش.سیزدهمین دندون

1397/1/27 13:53
نویسنده : ماماني
229 بازدید
اشتراک گذاری
سلام پسرای گلم . امیر علی جان مامان خدا را شکر خیلی خوب بازی می کنی دم به دقیقه میای پیش من میگی ادکلون بده.یا مثلاً دستشویی دارم.یا در مغازه پفیلا میخوایزهرا امیر محمد رو خیلی قشنگ میگی.افتاد.ماهی.نون.بابا.دستا بالا.بعدم مثلا تیر میزنی.
از وقتی موهاتوکوتاه کردیم هم سرتو خیس می کنی مثل داداش امیرحسین. امروز من رفتم سر کار تو همراه بابا بودی.و وقتی بیدار میشی همش سراغ منو میگیری و بابا را اذیت می کنی .خیلی خیلی دوستت دارم عاشقتم .
امیر محمد جان یک کمی سرما خورده بوددیشب آخر شب بهم میگه به قرص سرماخوردگی بده که حالم خوب بشه. چهارشنبه این هفته جشن تولد کلی دارین می خواین برین خانه بازی شعر یاد می گیرن برا آخر هفته.
امیر علی جان دیروز که سر نماز بودم از میز تلویزیون بالا رفت و دوباره می خواست سیم های پشت تلویزیونو بکنه🤪
دیشب خاله نرگس و مامانی و دایی علی اومدن خونمون خیلی خوشحال شده بود وقتی رسیدن همش پرید بالا
گفت آخ جون آخ جون متین بابابزرگ و مامان
وقتی هم که می‌خواستند برن اینقدر گریه کردی زار میزدی. گریه می‌کردی می خواستی باهاشون بری.همش می‌گفتی مامانی آخربه زور از بیرون آوردیمت تو همچنان اشک میریختی.
کلا عاشق ددری
راستی دندون نیش پایینتم سمت چپت دراومد.
سیزدهمین دندون.
پسندها (1)

نظرات (0)