اميرمحمداميرمحمد، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 20 روز سن داره
امیرحسینامیرحسین، تا این لحظه: 15 سال و 6 ماه و 22 روز سن داره
ازدواج ماازدواج ما، تا این لحظه: 16 سال و 7 ماه و 26 روز سن داره
امیر علیامیر علی، تا این لحظه: 7 سال و 7 ماه و 21 روز سن داره
عقد ماعقد ما، تا این لحظه: 18 سال و 10 ماه و 12 روز سن داره

اميرحسین جون و امیرمحمد جون و امیرعلی جونم

امیر علی در ماه شانزدهم عاشقی💖💖💖

1396/10/26 22:24
نویسنده : ماماني
212 بازدید
اشتراک گذاری
هوراااا.بالاخره یاد گرفتی بگی آب قبلا میگفتی با
عینکمو برمیداری دفراررر یه وقتایی هم برمیگردی بهم میدی میگی بیااا
نه رو هم با تحکم میگی.
مو گوش بینی پا.چشمک زدن هم بلدی.
گ گلی هم یعنی قلقلک بدیم.
من گفتنت هم بیسته.
عاشق اون لحظه ای هستم که دو تا انگشت اشاره تو به سمت خودت میبری و می گی من.
عاشق ددری و قشنگ میگی ددر
جی جی هم میگی بده
تاب تاب میخونی تا میگم کلاغ.انگشتتو میزاری کف اونیکی دستت و می گی پر
اتل متل بلدی و همزمان که رو پاهامون میزنی یه چیزایی میخونی.
عشقت کتاب خوندنه.و خط خطی کردن.
خدایا این لحظات شیرین رو نصیب همه بفرما
دوست دارم امیر علی یک سال و چهار ماه و یک هفته من
ع
پسندها (1)

نظرات (1)

•ஐمامان گل های بهشتـــــــــــی•ஐ•ஐمامان گل های بهشتـــــــــــی•ஐ
28 دی 96 6:58
ای جانم خدا حفظش کنه امیر علی جان را یاد دخترم افتادم اونم اولش به اب  میگفت با محبت