اميرمحمداميرمحمد، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 24 روز سن داره
امیرحسینامیرحسین، تا این لحظه: 15 سال و 5 ماه و 26 روز سن داره
ازدواج ماازدواج ما، تا این لحظه: 16 سال و 6 ماه و 30 روز سن داره
امیر علیامیر علی، تا این لحظه: 7 سال و 6 ماه و 25 روز سن داره
عقد ماعقد ما، تا این لحظه: 18 سال و 9 ماه و 16 روز سن داره

اميرحسین جون و امیرمحمد جون و امیرعلی جونم

امیر علی یک سال و چهار ماه و شش روزه من😘😘

1396/10/22 8:30
نویسنده : ماماني
219 بازدید
اشتراک گذاری

سلام.پسرای گلم.خدا رو شکر بهتر شدین.

اما من مریض شدم.تب و لرز.شب بدی بود😩

اما امیر علی عشق مامانه.هر روز در حال پیشرفتی.تقریبا هر چی میگیم تکرار میکنی.منظورت میرسانی.مامان.بابا.نی نی.با همون آب.دادا.ممد.نون.در در.گل.برق.تیک تاک.این رو اشاره میکنی و می گی.بابابزرگ.که عشقته.تو بغلش آروم میشی اتل متل میخوری.کلاغ پر.میکند هر کی بابا دوست داره دست بالا.دو تا دستتو بالا میکنی و میگی من😍

چند تا دوست داری؟دو تا.یا ده تا.

جدیدا فول شدی.خونه سعیده همش تو آشپزخونه پهلوی لباسشویی بودی.خونه مامانی هم.همش مواد شوینده رو میخوای.

عاشق جارو برقی هستی.سوارش میشی.گاهی هم کمک میکنی.

فعلا آشغالا رو جمع میکنی.میدانی سطل آشغال.در کابینت بسته است به خاطر تو.

دست به شکستنت عالیست😈

چند روز پیش شلوارت در آوردم.خودت رفته بودی دستشویی کفش پوشیدی و منتظر واستاده بودی که بشورمت.

دیوار رو خط خطی میکنی😬😬😬نقاشی کردن دوست داری.

غذا خوردن رو اصلا دوست نداری😢

نی نای کردن و دست زدنم دوست داری.

صدای تلویزیون رو تا آخرین درجه بلند میکنی.گاهی هم کانال رو عوض میکنی و حرص بابا رو در پیازی.تا بابا میادین میری استقبالش.

لپامونو میکشی و میگی بول.گوشم میگی و میکشی.مو هم میگی و نشون میدی.

عاشقتم مامان جونم.

آها وقتی شیر میخوری گاهی گاز میگیری از ته دل.تونیک رو هم با انگشتت دو متر میکشی😨خیلی درد میرد ی هو سرت داد کشیدم .از اون نگاهی دلبر کشت بهم کردی و صداتو کشیدی مااامااان.بعدشم با تموم وجودت میخندی خیلی خیلی خیلی دوست دارم.چشم بد ازت دور.

امیر حسین حسابی باهات دوسته.کلی با هم خوش میگذرکنین.امیر محمد گاهی اذیتت میکنم.موهاتو میکشه.اما مواظبت.بغلت میکنه قلدرانه.عاشقتم.

بووس😍😍😍😘😘😘😘😘

 

 

پسندها (2)

نظرات (0)